بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تاج را بچسبید که در حال فنا شدن می باشد!

عکس های خفن

اگر خوب به سطر سطر مطلبی که در خصوص رفت و برگشتهای مجیدی به استقلال و حواشی آن دقت کنیم متوجه می شیوم این روزنامه یک اتفاق معمولی و ساده که اصلا میتوانسته از ابتدا به چشم هیچ هواداری نیاید را دوباره نویسی کرده تا افکار مخالفان سرمربی استقلال را دوباره قلقک داده باشد و مجددا طرفداران این تیم مردمی را به جان هم بیاندازد!
از طرف دیگر به جای پرداختن به مشکلات استقلال با توجه به اینکه رقیب آنها  با مشخص شدن اسپانسر ،هئیت مدیره و مدیرعامل تیمشان،خیلی زیرکانه و زیر پوستی در حال بستن یک تیم قدرتمند برای فصل آتی می باشند،به تقویت این تیم مردمی کمک کند،با زدن تیترهای جنجالی که اصلا به موضوع پرداخته شده آنگونه که مخاطبین با اولین نگاه آنرا تحزیه و تحلیل می کنند ربطی پیدا نمی کند،سعی در بهم زدن آرامش نداشته فعلی استقلالی ها کرده و قصدش بیشتر عدم واکنش هواداران به بلاتکلیفی تیم محبوبشان و ادامه روند فوق می باشند!
لذا ما هواداران که به عناد و دشمنی این روزنامه زرد و منفور عادت کرده این نبایدتمام انرژی خودمان را در همین میزان وقتی که در دنیای مجازی می گذاریم صرف کل کل های تمام نشدنی و اختلافات داخلیمان که در خصوص احقاق حق دو سه شخصیت محبوب استقلال داریم ،بگذاریم.
برای جواب دادن و باز کردن مشت دشمنان استقلال و همچنین کل کل های بی خود و بی جهت داخلیمان وقت زیاد است!لطفا به خود استقلال بچسبید که 14 روز از بلاتکلیفیش گذشته ولی مدیران وزارت ورزش هنوز اندرخم یک کوچه هستند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1393برچسب:استقلال,رسانه های زرد,روزنامه خبر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com